vi är änglar med blickarna högt i det blå

fredagen började med att jag åkte till e:s skola för att kolla på det fina
luciatåget, finns det nåt sötare än 1 åringar i tomte dräkt? tveksamt, hehe.



senare på kvällen gick jag först till mar där även cissi var, tog ett glas vin
& gick senare vidare till cloetta center för att lyssna på lasse. Jag & cissi gav
det till varandra i 20-års present. tack :)
fick även spela lite hjälte då mar helt plötsligt svimmar, hon kunde inte gå
så jag fick rycka in & bära henne. vart så nervös att jag bara skakade i hela kroppen &
svettades som bara den, men bara hon fick lite att dricka så blev allt bra igen. :)

när han spelade "om du lämnade mig nu" så höll vi om varandra & njöt av varandras sällskap,
fick nog en liten tår i ögat då jag tänkte på vilka fina vänner jag hade på varsin sida av mig själv!





tack för bra dag/kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0