fikamys

igår blev det en lååång fika med angelica, pratade så mycket att stället
helt plötsligt stängde & vi var sist kvar. gick sedan runt lite på stan då vi
mötte payam & martin.

payam: "karin, första gången jag läste din blogg trodde jag att den hette
stunderurmittunderliv!"
jag: "HAHAHAHA! det skulle iförsig vara typiskt mig. kanske ska starta en sexblogg?"

det får nog bli när jag utbildar mig till sexualrådgivare isåfall, skulle vara kul.

gick även upp till mar en stund efter fikat & satt & myste lite i hennes lägenhet, känns
så kul & säga. jag kan numera gå till henne! lägenheten är så fin & jag är så jävla
avundsjuk, haha. vill också flytta, men är så glad för din skull :)





idag har erika varit här & hjälpt mig att skriva CV som jag nu ska skicka runt till alla, vill ha
jobb nuuuu! gick sedan en promenad istället för gymmet då klantarslet skadad armen ;)
nu står det mys på schemat hos mandy med mar, liza & lar!

tack & hej

Kommentarer
Postat av: mar

lwwwwwwwwwwj

2009-12-18 @ 20:56:28
URL: http://marielle-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0