my fingertips across your skin

efter stan & städning i lördags gick jag för att
möta upp babi, gick sedan hem & pussades lite innan
jag gjorde mig iordning för den årliga glöggfesten som
mamma & pappa har. vid 5 kom alla deras vänner + mina syskon
med sina barn & pojkvänner. väldigt mysigt & trevligt!
föresten, finns det nåt bättre än när ens pojkvän sitter & skojar & alla skrattar?
en himla härlig känsla enligt mig, hehe!

vid halv tio gick vi till marre för lite förfest, sen vidare till platens där allt inte
riktigt blev som planerat då jag & jonas blev kvar till sist, vi som inte ens hade
tänkt att gå ut :D



värd kväll :)


Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; hihi, vad gullig du är mitt bär!

Ja det ska bli as kul!! <3

2009-12-16 @ 17:51:30
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0