halloween

har spenderat nästan hela förra veckan i sthlm, förutom torsdagen när jag
mös med mar & jessica. men så är det för ingen har lockat mig som du.

i fredags var det dags för halloween fest, började här hos jonas & danne
för lite förfest sedan gick vi till slottet där själva stora festen var. alla trodde jag
var lotta på bråkmakargatan, men icke, jag var 50-tals tjej juuu!















riktigt kul kväll som innehöll allt. så kul har jag inte haft på mycket mycket länge :)

i lördags blev det bakismys för mig, jonas, danne & rebecka. lagade
först en god middag (eller danne & rebecka gjorde), älgfilé med potatisgratäng. himla gott!
sen blev tv:n med skräckisar, godis, cola & självklart ben & jerry's.

söndagen bjöd på promenad i vasaparken & runt om, så himla fint det är
här! har nog aldrig riktigt kollat på den här staden på riktigt. 

& nu sitter jag här ensam i lägenheten & väntar på att dörren
ska ryckas upp, hoppas den gör det snart. saknar ju dig redan, det har ju för
sjuttsingen gått 2 timmar sen jag såg dig sist ;)

see you soon!






Kommentarer
Postat av: Paulina

Varör är du så fin och de andra läskiga:) Du ser ut och vara lycklig sys, glad för din skull. Ses snart.

Love u.

Pok Paulina

2009-11-02 @ 21:56:50
URL: http://mitthopp.blogspot.com
Postat av: karin

alla är väl inte läskiga? mimmi & tingeling tex :P tänkte vara dynamitharry först men mitt hår har blivit för långt, hehe. jag är lycklig, lyckligare än jag varit på länge. vi ses på lördag sys, ska bli så himla mys! saknar dig. pok

2009-11-02 @ 22:03:07
URL: http://stunderurmittliv.blogg.se/
Postat av: sandra

Om du flyttar till sthlm paxar jag din lägenhet:P hahaha!

inte för att du har sagt att du ska det, men nu har jag paxat iaf;)

2009-11-03 @ 16:01:00
URL: http://sandrameds.devote.se
Postat av: steVe

haha va sjukt han rakade snubben av dem där star wars snubbarna e ju min kööösin!

2009-12-04 @ 00:14:14
URL: http://stevieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0