mys & utgång

fredagen bestod av idol & tacomys med larre & liza :)

lördagen började med att jag mötte larre för en vända på stan & sen
gick jag hem för att städa. usch, vad det är tråkigt, men vad gör man inte
när man ska få fin besök? hehe :)

vid 8 kom jonas & vi gasade direkt till bussen som tog oss ut till ekholmen där
kvällen fortsatte med en väldig fart, haha! kvällen bjöd på både det ena & det andra & jag
hade kuuul :)

tack alla för en värd kväll, underbart att se cissi & ida hos oss igen!







nu sitter jag i sthlm & väntar på att jonas ska komma hem, seeegt.
men den som väntar på nåt gott... :)

so long


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hoppas du får det bra i Sthlm sys, pok

2009-10-26 @ 19:33:29
URL: http://mitthopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0