home sweet home

gårdagen var supermysig!
gick upp vid 9 för att sedan gå till gymmet, efter det mötte jag upp
mar vid bussen som skulle ta oss ut till issa. där var vi hela dagen :)

sen tog jag & mar bussen hem till hennes lya & kollade på beck.
helt seriöst, finns det nån snyggare & sexigare än självaste mikael persbrandt?!
kollade även på fråga olle dokumentären & kom fram till att det finns
stördare människor än oss, HAHA!



idag träffade jag denna underbara människa som jag inte träffat på ett
helt år eftersom hon har tillbringat det i USA. välkommen hem :)



man vet inte vad man har förrens man förlorat det. jag förlorade dig inte helt
men var nära att göra det. jag vill inte att det ska hända igen. du är allderles för
bra & viktig för mig ida. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0