mitt 2009

1. Gjorde du nåt i år som du inte gjort förrut? mycket tex såg britney spears, en brasiliansk vaxning & sårade en människa djupt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? ja & nej.
3. Blev några/någon av dina vänner föräldrar i år? ja, bella :)
4. Dog någon som stod dig nära? nej.
5. Vilka länder besökte du? spanien.
6. Är det något du saknat 2009 som du vill ha år 2010? ett fast jobb & en egen lägenhet. kan nog säga ganska mycket, men det där är det viktigaste annars skulle det bara bli fjantigt som större bröst & den perfekta kroppen typ, haha!
7. Vilka dagar från 2009 kommer du alltid att minnas? oj, väldigt många! men ett av dom är 26-27 september :)
8. Vad var din största framgång 2009? att jag gick vidare.
9. Största misstaget? att jag inte sökte mer jobb.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, mer än jag någonsin har varit. eller kanske kallar det sjuk? hm. sen har det väl blivit lite skador som man märker av dagen efter, haha!
11. Bästa köpet? det kan jag faktiskt inte säga sådär direkt.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 18 and life, i know you want me & många fler!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? båda och faktiskt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? sökt mer jobb ännu en gång.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? degat.
18. Hur tillbringar du julen? med mina nära & kära.
19. Blev du kär i år? jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :)
20. Favoritprogram på TV? design simon & thomas, är jag tråkig? haha
21. Bästa boken du läste i år? att älska som en porrstjärna
22. Största musikaliska upptäckten? jadu, fråga inte karin om sånt :P
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? presenkort på mio & lagerhaus
25. Något du önskade dig men inte fick? en dator
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? först en fördrink & presentöppning hos mig sedan till en grekisk restaurang för en bit mat, efter det vart det förfest & utgång. allt detta tillsammans med mina underbara vänner (utom marre som var utomlands, buhu) :) en riktigt rolig kväll!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ett jobb & en egen lägenhet.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? svart
29. Vad fick dig att må bra? mina fantastiska vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? som alltid, mikael persbrandt
31. Vem saknade du? som alltid, min älskade farmor & cissi
32. De bästa nya människorna du träffade? amanda & liza, men självklart även den människa som ger mig så mycket & som jag tycker så mycket om & som är alldeles alldeles underbar. MIN även om jag ibland inte kan tro att det är sant, MIN pojkvän jonas :)



Kommentarer
Postat av: Mandy

Kakan mitt hjarta, fyy vad snygg du ar pa bilden!! saknar dig :) PUSS

2010-01-20 @ 10:41:15
URL: http://maandyw.blogg.se/
Postat av: kakan

åh, darling! jag saknar dig! men inte så långt kvar nu tills vi ses igen :) mindre kul att komma hem för er iförsig, men jag vill att ni kommer hem nuuuuuu! PUSSSSSSSSS

2010-01-20 @ 18:00:55
URL: http://stunderurmittliv.blogg.se/
Postat av: Andreas

Snygg bild, men det ser ju fööör skabbigt ut med ciggen i handen. Om du nu ska fjortissmygröka så kan du väl göra det då inga kameror är i närheten? :P

2010-01-20 @ 20:35:15
Postat av: karin

andreas, jag är 20 år & bestämmer själv ;D

2010-01-21 @ 00:19:41
URL: http://stunderurmittliv.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jo det är sant jag är din, bara DIN! ;) puss puss

2010-01-21 @ 00:20:16
Postat av: Andreas

Ja, du bestämmer själv. Du är 20 år och en självständig individ med rösträtt. Du är nog t o m myndig. Sedan ser du cool ut med en cigg. :P

haha...

2010-01-23 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0