hurtigpulla

jag har tappat bort min sladd till min kamera & har
inte haft minneskortet i. jävla bajs säger jag.

förra veckan var wonderful. jag var barnvakt åt min fina
systerdotter två dagar & det är alltid lika mysigt. fick
äntligen göra en snögubbe, det värsta var att jag nästan
fick tvinga alma att göra en. stackars barn :P

i helgen fick jag & älskling fin besök av björn & alex, mycket
trevlig helg med vin, spel & utgång :) måste göras om!
resten av helgen bestod av mys, mys & mys.

denna vecka inhåller träning & vänner, underbart!
jag har tränat väldigt bra det senaste månderna, en riktig
hurtigpulla har jag blivit & jag är så stolt över mig själv.
vart extra glad när älskling sa att jag hade blivit fastare, weeiii!

har blivit extra kul & träna nu när jag har fått ett par nya skor,
äntligen slipper jag mammas gamla.



fina va?
nu blir det lunch, sen bodypump vid 5!

ps. tack älskling för ditt stöd, du vet själv vad jag menar. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0