wiggle it, just a little bit

min dag har bjudit på:

  • lite städning + egen tid (vilket innebär sjunde himlen) haha!
  • lunch hos min fina mandy, där var även min fina mandy.
  • träning med marre, bodystep. wiggle it! :D
  • middag som jag gjorde till mig & mamma
  • snabb visit hos marre, sen jessica

kom på en sak som jag glömt att säga!
förra veckan var jag hos camilla som fött en son, hur fin som helst.
när jag satt där & höll honom tänkte jag för mig själv, han har ögon, näsa
mun, öron, armar, ben - han är en perfekt ny liten människa som hon har skapat.
att ha honom i famnen & höra hans gurglande ljud, att känna spädbarnsdoften &
den lena handen fick mig att verkligen längta efter tills jag får känna den där känslan
av att ha mitt egna barn i min famn.

grattis till en Liam
:)

(älskling, nej. jag vill inte ha barn nu för femtioelfte gången. haha!)



nu ligger jag i sängen & ska sova. det värsta är att jag inte kommer kunna göra det,
men måste verkligen försöka för imornbitti (idag) blir det spinning kvart i sju.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0