sommarjobb fixat

östgöta städ ringde idag & sa att jag fått jobb i sommar.
jag är glad :) inte bästa jobbet, men just nu tar jag vad som
helst & det var dom som sa ja till mig först. så städa ska jag
göra, kan nog bli kul. med rätt musik i öronen & moppen så
kan nog karin ha riktigt kul om jag känner mig själv rätt :D

annars idag har jag varit med liza hos frisören, roligt att
kvinnan har ungefär 4 gånger så tjockt hår som jag. HAHA.
blev även stan med båda liza & mamma.

sitter nu & väntar på min syster som snubblar in snart, har bäddat fint
åt henne på golvet. min säng rör hon inte ;)



jajemän, kommer vara så snygg så.
nu säger jag godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Alex

Oj va mycket uppdatering :D Va kul att du har fått sommarjobb, GRATTIS !!! :) När ska du börja? Jag visste att det skulle låssna snart, det gör det alltid. Du kommer bli kung på att moppa golv ;) PUSS!

2010-03-27 @ 08:52:11
URL: http://alexandrakarlsson89.blogspot.com
Postat av: karin

TACK :) vet inte när jag börjar än. får veta de den 7 april. haha, vi får hoppas det :D PUSS!

2010-03-30 @ 20:37:05
URL: http://stunderurmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0