wake me up before you go.

har inte skrvit på ett tag nu & har fått klagomål (alex känn dig träffad) ;)

jobbet sket sig, men bara att ta nya tag. har fått några till att söka så är taggad
igen efter att ha gråtit i några dagar.

sen jag skrev sist har jag hunnit med en del. för två veckor sen var i sthlm för att
träffa älskling, men även för att gå på tjejmiddag & sexparty. riktigt kul, roliga bilder kommer
snart ;) bodde hos jonas föräldrar i 4 nätter, riktigt mysigt faktiskt. den familjen är helt suverän.

måste bli bättre på att skriva, man glömmer ju bort allt man en gång ville skriva här ju.
typsikt mig, haha.

helgen har bestått av sthlm, mycket mysigt & fullert. fredagen var det fredagsmys & lördagen
bestod av fest med 6 grabbar & jag. jag är van sen jag var liten att vara runt bara killar, så
det var riktigt kul, roligaste var när danne fick garvattack på mig när jag tryckte bak kinderna
med händerna & sa "mamma, mamma! fläta inte så hårt!" tyckte han var jättekul :P
mindre roligt var dagen efter då jag hade fått för mig att ta 4 shotar innan vi skulle lägga oss, att
ingen stoppa mig? märkligt, haha.

i måndags vakna jag upp av att älskling sa hejdå för att åka upp till vidsel med skolan.
att sedan vakna upp i en säng som luktar honom & se hans saker överallt & man vet att man inte
kommer att få se honom på 5 dagar är hur jobbig som helst, usch. saknar honom varje sekund.

idag har jag gymmat med syster, efter det firade vi ella som fyllde 4 år. grattis! 
hon är ju helt klart världens sötaste 4 åring & moster älskar dig.

ps. fick även shoppa lite i sthlm, har inte shoppat på hur länge som helst. men
om man är arbetslös är det inte det lättaste att göra. men städar man riktigt noga
hemma, så kan mammsen & pappsen vara snälla :) köpte det som var nödvändigt,
annars hade jag kommit hem med skor istället.





ganska långt & svamligt inlägg, haha.
godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Alex

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen. Vadå, jag kände mig inte träffad, borde jag det :o haha! Ses snart hoppas jag. PUSS

2010-03-10 @ 21:56:54
URL: http://alexandrakarlsson89.blogspot.com
Postat av: Amanda

Riktigt snygga grejer som du hade köpt! Lycka till med jobbsökandet! :) Det är som sagt bara att ta nya tag :D

2010-03-10 @ 23:02:54
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0